Canım benimde öyle şuan kasıklarımda batma ve ağrı var belim ağrıyor hatta oturup kalkarken başım dönüyor fena dün kan testi yaptım 0,17 çıktı ama kahverengi lekelenme var çok az belki yükselir hatta test de silik çizgi çıktı ama kanda negatif adet günümü bekliyorum 5 gün kaldı en iyisi beklemek testler yaniltabiliyor