Merhaba arkadaşlar 39+2 günlük gebeyim bebeğimin kilo alımı çok azaldı hatta geriye düşmüştü son kontrolde karın çevresinden geriliği var baş ve bacaklarının gelişimi devam ediyor doktorum minyon küçük bebek olacağını söyledi 49 cm 2800 kilosu var. Asıl konumuza geleyim açılmam da yok rahim ağzı kapalı bu yüzden suni sancıyla doğumu başlatabileceğini söyledi suni sancıyla ilgili yaşadıklarınızı anlatabilir misiniz normal sancıyla arasındaki fark nedir gerçekten dayanılmaz bir şey mi