Merhabalar
50mg şeker yükleme sonucum 156 çıkınca diyete başladım. Çok güzel Kontrol altına almıştım gayet tokluklarım 90-100 çıkıyordu sonra ölçmeyi bıraktım. Biraz da kaçamak yapmaya başladım bir minik cookie yemek gibi.
- Haftada rastgele ölçtüm ve 125lerde oldugunu gorunce yine tamamen abur cuburu kesip düzgün beslenmeye basladım. Fakat asla düşmüyor.
4 yemek kasigi pırasa, 3 kofte, yogurt ve bir dilim tahıllı ekmek yedim 1 saat sonra ölçtüm 131 çıktı.
33+1 haftalıgım. İnsulin baslanır mı?