Bende 8. Haftadayım 6.haftadayken doktor 2 hafta sonra kalp atışını dinlemek için çağırmıştı . Bugün gittik kese büyümüş ama atışı göremedim falan dedi sanki bizi tedirgin etmemek için bir şey demedi gibi geliyor haftaya bir daha gideceğiz . İnşallah bir şey yoktur sizinkini de görünce belki normal bir durumdur diye düşüneceğim inşallah 💕 İnşallah ikimizdede her şey normaldiir