Kızlar hergün kendimi yorarak temizlik yapıyorum istemiyorum yapmak salmak istiyorum ypmıyorum akşamın uyurken sabah hiç bişey yapmıcam diyom sabha oluyor gene süpürge çekiyorum pspas 4 günde bir mutlaka yapıyorum ama şöyle bakıyorumda yapmasamda kimse neden evin böyle dağınık demez hamileyim gelenim gidenimde yok çok napmam lazım durmak için ya bebeğime bişey olmasındanda çok çok korkuyorum vicdan azabı çekiyorum