Kizlar ense kalinligi 3.08mm cikmisti .
fetal dna yaptirdim iyi cikti .
Yarin tekrar ultrasyona kontrolum var eger ense kalinligi normal olmadiysa amniyosentez yapacaklar .
Dualarinizo neolur eksik etmeyin.
2 senedir annem benimle küs bu durumu duyup beni aramadi bile en zor günlerimde o ayri bir icimi yakiyor