petronix aaaa kötü düşünmeyin ben kürtajdan sonra çok kötü bir süreç yaşadım hep ağladım sonra rabbim yeniden nasip etti gebelikte her kontrole gittiğimde stres dolu gittim kalbi atıyor mu diye.. şöyle ki tansiyonum bile yükseliyordu hastanede. Ama rabbim bebeğimin hareketlerini bana çok erken hissetmeyi nasip etti 14 tem sonra çok hafif hissetmeye başladım ve rahatlamaya da başladım beraberinde.. ama ilk 3 ayım gerçekten stres dolu ağlamalı kaybetme korkusuyla geçti. Kürtajdan sonra gittiğim doktorlar da araştırmalarım da hatta burada okuduklarım neticesinde de şunu anladım sağlıksız olanı vücut sen ne yaparsan yap atıyor. İster ağır taşı ister kötü beslen çok dikkatsiz ol Bebek sağlıklı ise seninle kalıyor. Ben bunu biraz zor oturtrum kafamda kabullendim kürtajdan sonra yas sürecim ağır geçmişti ama gördüğüm duyduğum okuduğum neticesinde bunu anladım.. rabbim sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin