minnosannesii0 Uyumayan anne adayları aniden yataktan fırladım Aşırı kusma ve afedersiniz ishal olmuşum şiddetli bir şekilde çıkardım ne varsa 30+3 günlük gebeyim sanki doğuruyorum sandım öyle bir sancı geldi ki kanamam Yok ama aynı durumu yaşayan var mı bu zamana kadar hiç bulantım olmamıştı acile giymeli miyim bilmiyorum lütfen tecrübeli olanlar yazsın
SevgiTkn minnosannesii0 hemen acile gidin tahlil yapsınlar canım geçmiş olsun. İshal kusma birlikle ise birşey dokunmuş olabilir.
Ela11 minnosannesii0 2 3 defa oldu bana bu patlamış mısır dokundu gece hiç uyuyamadım önce karın ağrısı sonra ishal olarak tuvalete çıktım sonra da kusma kusarken bir terleme ama rahatladım sonra güzel bir uyudum birşey dokunmuş olabilir sizede
minnosannesii0 Yldzhh hiç bilmiyorum başka bişeyin habercisi olamaz değil mi çok fazla ıkındım ilk kez başıma geldiği için korkuyorum
Yldzhh minnosannesii0 bic bilmiyorum canm ama olmaz herhalde olsa kanama ne bjlim bir sey olurdu istersen icini rahatlatmak adina acile git
Aylin35 Bence acile git sancıların sürüyorsa eğer ablamda da böyle olmuştu genelde yediğin birseyden böyle oluyor sen yinede bir doktora görün canım acil şifalar diliyorum
minnosannesii0 12fatma Sebahat42 Oflaz-kayra61 Umutlu2272 Ela11 Sebahat42 çok saolun kızlar sabaha kadar tuvalete taşındım gün aydınlanırken uydum geçti bir sıkıntı Yok çok şükür
Oflaz-kayra61 Canım aynı durum bugün bende oluştu eltimde hamile onuda aradım sordum ondada aynı durum varmış yarın doktora gidicem ama bende sadece ishal var ama aşırı sancı oluşuyor
Umutlu2272 minnosannesii0 benimde yediğim birşey dokunmuştu sürekli kusuyordum doktora gittim ve serum verdi Allahtan bebişte hiçbişey sıkıntı yoktu. İnsan kendini anlar kötü hissediyorsan gitmelisin bence doktora. Çok geçmiş olsun canım
Sebahat42 Gecen hafta aynısı oldu ıkı gun isal sürdü artık dayanamadım acile gıttım yatış verdıler bırgun kaldım hastanede şükür hemen geçtı bence gıt cnm bı hastaneye