HazalDuran loobex iki senedir kullanıyorum çok iyi. Ilık ve soğuk ayarı olan var o modelini seçerseniz daha iyi olur. Diğer hiçbir markada ılık üfleme ayarı yok. Genellikle çocuk odasında kullanıyorum küçük de oda son ayar açıyorum nemi bir kaç saatte anca yükseltiyor diye ama bulunduğu bölgeyi hafif bir soğutuyor su buharı sonuçta üstünüze gelince bi irkiltiyor