38 haftadayim ilk doğumum sezeryan bu ikinci sezeryanim olacak ağrı cekiyorum aralikli sancılarım kasılmalarım var kramp giriyor kasigima ama doktor ısrarla nst de sancı çıkmıyor acilmam yok diye 39 u bekletiyor 2 yaşında oğlum var aşırı hiperaktif peşinde koşmak zorunda kalıyorum son günlerim çok zor geçiyor niye sezeryan günü vermiyor anlamıyorum normal doğum da değil ki benimki .doğumu nasıl baslatabilirim yada sağlıklı olurmu bunuda bilmiyorum bana bir akıl verin cidden çok zorlanıyorum artık karnım da aşağı indi iyice 😔