imcakir belki de yerleşme kanamasıdır, aklınıza kötü bir şey geldiği an o düşünceyi aklınızdan çıkarıp iyi olana odaklanın, ilerisine odaklanın, kucağınızda hayal edin iyiyi güzeli dileyin düşünün, umarım harika olur her şey sizin için. Bu arada özel hastanelerde nöbetçi kadın doğumcular oluyor eğer çok endişelenirseniz içinizi rahatlatmak adına gidebilirsiniz. 🌸