Jasmine2426 Doktor madecassol yazdı 1 hafta oldu doğum olalı çok acıyor zor emziriyorum lansınoh fayda etmedi madecassol işe yarar mı Dr yazdı
seyma0661 Jasmine2426 sivilcelerim için kullanmıştım etkili bi kremdi ama forumda mavi hametanın da çok iyi geldiğini okumuştum aklınızda bulunsun
BusZeyRas Jasmine2426 canım çok geçmil olsun bemim de 15 gün oldu ve halaaaaa acıyor ama o ilacı doktor bana da verdi. Onu emzirmeden önce yıkaman gerekiyor ve daha çok acıyor bence. Ben gümüş kapakla baya rahatladım keşke doğumdan önce alıp kullansaydım gümük kapak al derim e ebebeğin kendi markası çok pahalı da değil
Svdmhmtyhy Benim doktorum zeytinyağı sür en kısa zamanda geçer dedi ben sürekli surmustum bı tabağa koyup peteğin üstüne koyuyordum ılık olsun demişti çünkü kısa sürede geçti. O tür kremlerdense doğal cozumler daha iyi olabiliyor
Mervetelli Ben herseyi denedim ilk çocuğumda artık yara olup kaniyordu. Göz merhemi var terramycn o geçirdi emzirdikten sonra sür emzirmeden önce sil çok çabuk iyileştirdi beni , baya rahatladım ondan sonra sa yara olmadı hiç