bebisko_annesi Bebeğim 37+6 günlükken doğdu kızlar yoğun bakıma aldılar solunum sıkıntısı var Allah rızası için dua edin kimin duası kabul olur bilinmez 😔 trakesi açılmasın makinelere bağlanmasın elim boş gözüm yaşlı kaldım nolur dua edin yavruma
Sdanur1 bebisko_annesi rabbim şifa versin sağlıcakla bi an önce yavrucaginizi kucağınıza alın insallah
Kartanesi-24 bebisko_annesi Rabbim bu mübarek 3 aylarda yavrunuzun şifasını versin sağlıkla evinize dönün inşallah 🤲🏻 aslında haftası çok iyi bebeğinizin ama neden olmuş acaba bilgi verdiler mi
bebisko_annesi Kartanesi-24 bendeki mantar enfeksiyonumdan dolayı olmuş bebeğe de enfeksiyon geçmiş 😔
Pinarkorkmazer bebisko_annesi sağlıkla kucağına al inşallah ama bebeğinin büyük bir solunum sıkıntısı yoksa trakeostomi yapmazlar merak etme oksijene bağlamışlardır en fazla o da. zamanla tek başına nefes almaya başlar ve makineden yavaş yavaş ayırırlar derecesini düşürürler gün geçtikçe. Trake çok üst bir olay. Zaten dediğinize göre makineye bile bağlamamışlar. Telaş yapmadan bolca dua edin
bebisko_annesi Pinarkorkmazer Allah razı olsun hepinizden çok sağolun içim nasıl ferahladi 🥹 haliyle çok evhamlıyım içim içimi yedi çok ağlıyorum Rabbim kimseyi o doğum masasından eli boş koymasın
Rabiamina bebisko_annesi Allah tez zamanda şifa versin. Bebeginle birlikte en kısa sürede hastaneden çıkmayı nasip etsin inşallah
Pinarkorkmazer bebisko_annesi bebisko_annesi düzelir inşallah ciğerlerinin kendine gelmesini bekliyorlardır. Yoğun bakım bizim sandığımız gibi sadece kötü hastaların yattığı yer değil bazen tedbir amaçlı bebeği oraya koyarlar daha detaylı bakmak için. Benim kardeşim trakeye bağlı yaşıyor öyle kolay kolay bağlanmaz canım bağlanacağını da zannetmiyorum sizinki daha makineye bile bağlı değil çünkü. Yoğun bakım kapısında beklemek zordur bilirim ama sağlıkla çıkacaktır daha onun akciğerleri küçücük 🙂
bebisko_annesi Pinarkorkmazer çok teşekkür ederim bilgileriniz için Rabbim sizinde bir derdiniz varsa içinize su serpsin İnşallah