kızlar ben suan 10+3 üm ilk kontrole 7 haftada gitti hersey yolundaydı çok şükür sıkıntı yok bir ay sonra görüşelim dedi şimdi normalde 4 ünde gitmemiz gerekiyor ama şehir dışında olacağız eşimle iş için 15 inde gitsek çok mu geç olur o zaman 13 haftalık olacak çok mu ara uzun bilemedim