Naz60 6+3 bugün doktora gittik ama kalp atışını duyamadık :( En geç ne zaman duyulur acaba ? Sizler kaçıncı haftada duydunuz
cansumutluasyaaa Naz60 9-10 a kadar bekleyen var canım benim bildiğim sen içini ferah tut iyi düşün ki iyi haberler alasın inşallah
YagmurDaskn Naz60 Ben de 6+3 ken doktora gittim. Doktor o kadar olumsuz konuştu ki bebeğin gelişme haftaya kürtaj filan dedi ağlamaktan gözlerim şişmişti. Aynı gün başka doktora gittim bebeğimin kalp atışını duydum. Doktordan doktora fark var. Geç döllenme olmuş olabilir belki şu an 5 haftalık. Sen 1-2 hafta daha sabret. Allah gönlüne göre versin
ebru_ornek23 Naz60 o kadarken bebek bile zor görünüyo, 8.haftada garanti duyarsın, zaten duyulmaz sadece doktor görür atıp atmadığını
Asifenerli YagmurDaskn benimde öyle olmuştu doktor boş gebelik dış gebelik kürtaj diye konuştu başka doktora gittim 3gün sonra bebekte vardı kalp atışınıda duydum geç dölleme dedi doktor 1hafta geriden geliyor bebeğim bi sıkıntı Yok çok şükür
Ceylanim Naz60 morel bozmak yok 8 haftada duymustuk bazen 9 bile olabiliyor morelimizi guskek tutuyoruz ve kzuucugumuzu strese sokmuyoruz gec olsun guc olmasin 😊😊😊
Aylin35 Canını sıkma bazen geç durulabiliyor 7+4 de duydum ama tam net duyulmadı doktor goruyor attığını sadece içini ferah tut
Mells Naz60 cihazdan cihaza farkediyormuş burda defalarca konuşuldu yeni cihazlarda 6-7-duyulurken eski devlet cihazlarında 10. Haftada duyan varmış. Ben 8. Haftada dinledim kalp atışını
Sezin Naz60 ben dayanamayıp alttakin baktırıp duyup rahatladım,eğer çok endişeli işen alttan baktır için rahat etsin☺️