Kızlar ilk doğumumda gurbetteydim annem yetişemedi zaten götürmeyi düşünmüyordum panik olur beni de etkiler vs diye. Annem 5 çocuk doğurmuş ama benden daha çok korkuyor ki bunu dile de getiriyor. O yüzden negatif enerji verir diye götürmeyeceğim eşim yanımda olur dedim ki zaten yetişemedi doğurdum sonra geldi.
Şimdi 2.doğumum da kendi memleketimdeyim. Normalde yine eşimle gidecektim annemlerde
hemen gelir doğum olunca zaten. Ama burdaki hastanede saçma sapan doğumhane kısmında bekletiyorlar sancı için doğal olarakta erkek almıyorlar içeriye. Yani şöyle küçük bir doğumhane koridoru var odalar ve doğumhane odası var. Yatış yapılınca önce oraya alıp doğumdan sonra odama gidebileceğim.
Şimdi sorum şu. Sancı çekerken doğum sürecine kadar eşim de gelemeyecek yanıma. Ama annemi de götürmek istemiyorum hem o hâlde beni görür üzülür yüz ifadesi bile beni etkiler yani biliyorum. Sizce tek başıma geçirsem süreci olur mu? Yani ilkinde eşiminde çok bi desteği olmadı masaj yapmak istedi ben istemedim o acıyla zaten. Sadece yanımda durdu. Hani biri olmasa da sorun olmaz diye düşünüyorum. Sizce ?
Bu arada başkası gelsin diyebilirsiniz akraba arkadaş vs ama onu da istemiyorum kimsenin beni o hâl ile görmesine gerek yok.