Kizlar bugunlerde tansiyonum aniden düsüyor.Aç falan olmadigim halde.
Oyuzden yemeklere attigim tuzu arttirdim.Ama bu seferde yükselir mi diye korktum.
Tansiyonu düsenler ne yapiyorsunuz🥰
Gebelikten öncede tansiyon düsmesi yasiyordum.Yüksekligi zararli dusuklugunde sorun yok demislerdi.