Bet-San Kızlar hangi ayda hamile kaldınız ve bebişlerin cinsiyetleri neler :) bi bilgi öğrendim Ocak ayında hamile kalan erkek şubatta kız martta erkek olarak sırayla gidiyormuş doğru mu merak ediyorum
Csrbbkym Bet-San ocak ayı hamiş kaldım ve yüzde doksan erkek olacak gibi hissediyorum en başından bu yana
Mervenur055 Tugba29_ ay bende ekimde kaldım hala ögrenmedim devlete gidiyorum haftaya ögrenirim inşallah
Bsra_blc Mavili1480 Ekim gerçekten hep erkek cikti ben şoookkk 😁 bende Ekim de hamile kaldim daha cinsiyet beli değil o zaman benim de erkektir 😂
Beyza_12 Bet-San iki çocuğa da aynı ayda hamile kaldım birini 2021 temmuzda öğrendim şimdiki 2024 temmuzda ama ilki kızdı bu erkek 😅