Benim 2 kart artmadı dış gebelik korkusuyla 4+4 de hastaneye gittiğimde keseyi rahimde gördüm çok şükür. Özel hastaneydi cihazları çok iyi belki o yüzden erken görmüşümdür. İhmal etmeyin ben de diyordum ki 7. Haftaya kadar doktora gitmem ama bu sefer iç kanama ihtimali daha korkunç geldi.