xelifgulx Kızlar ılgında oturuyorum ama riskli gebelik geçiriyorum yani şuan özelde de doğum yapma fiyatları çok yüksek maalesef ki biliyorsunuz devlet de bildiğiniz yada gittiğiniz hangi hastane ve doktor olduğunu söyleyip önerir misiniz