Kızlar selamlar malumunuz ortada çok fazla salgın hastalık var bende 10 gündür hastayım griptir ha geçti ha geçecek diye diye öksürükten uyuyamayana kadar bekledim bugün Göğüs doktoruna gittim Zattüre olduğumu mutlaka yatış yapılması gerektiğini damardan antibiyotik tedavisi almam gerektiğini söyledi 13+3 gebeyim şuanki durumumun bebeğe ilaçlardan daha zararlı olduğunu söyledi en fazla 5 olması gereken CRP değerim 105 geldi çevresinde benim gibi gebeliğinde hastanede yatıp antibiyotik kullanıp bebeğini sağlıkla kucağına alan oldu mu?