Kizlar merhaba ya dün geceden beri bebeğim aşırı derece hareketli hareketleri artık canımı acıtıyor normalmi acaba yani bu kadar hareketli değildi önce haraket ettikçe adet sancısı gibi karnında sancı oluyo kasılma nasıl bir şey bilmiyorum acaba normalmi bunlar