21+4 teyiz sabah baş dönmesi göz kararması ile alt karın ve vajinal ağrı başladı. Ağrım karnımdan bacaklarıma hatta ayaklarımın ic kısmına kadar vuruyor. Dinmeyen kasılmam ağrim var sürekli. Acile gittim agri kesici ve vitamin minaral serum taktılar. Ağrım geçmeyince dogumhaneye alıp bebeğin kalp atışları ve sancılarıma baktılar. Acildeki doktor hicbir soruma cevap vermedi. Ben dogumhaneye giderken kadın dogumu aramış sancısı yoksa taburcu edebilirsin demisler. Ben girer girmez hicbisey söylemeden sancıma bile bakmadan enfeksiyondur dedi ilaç yazıp gönderdi. Sancılarım normalmi dedim cevap vermedi. Ağriların nedenini sordum cevap vermedi. Ağrılarım hala devam ediyor . 5 dk da bir hafifleyip tekrar artıyor ne yapabilirim nedeni ne olabilir sizce