Rosemihra Karar veremedim bi türlü ikiside eşit hoşumuza gidiyor :) eloşum diye seviyorum ama mihrada aklımda . İkisini aynı anda koymak istemiyorum . Siz olsanız ne tercih ederdiniz buraya sormadan geçmek istemedim :)
Loveis Rosemihra aslında kullanıcı adı olarak da mihra kullanmissin ☺️ Ela ismi bana daha güzel geldi. Ben hep çocukların söyleyebileceği isimlerden yanayım sanırım 😅
Rosemihra Kbradll ah en çok istediğim elif ailede 2 tane var diye eşim istemiyor öyle içime siniyor ki . Mihra ismi tam ne anlam ifade ediyor acaba
Kbradll Rosemihra Elif benim kayınvalidemin ismi mihranında iyi huylu nazik hoşgörülü demek anlamı hoşuma gitmişti en başında düşünün bence Tek isim kullanmak istiyorsan kulağa daha hoş oluyor
Pemberuya Rosemihra geçen isim videosunu dinledim la ile biten isimler biraz hayatlarında zorlanırmış gerçekten benimde Leyla her işim bozulur eder ne bileyim zor işte hayat bana. Belki de saçma gelebilir ama bence mihra koyun derim harflerin anlamları çok yüksek