Arkadaşlar cahil cahil konuşmayın gebelik oluştuğunda yumurtlama olmaz yumurtlama olmadığı için adet de olamazsınız gebeliğiniz riskidir ya da miyomunuz vardır rahim ağzından kaynaklı kanama görmüş olabilirsiniz 3.5 aydır kanamam var hamileyim ama bu Regl değil kese etrafında kanama olmamasına rağmen miyomum olduğu için kanamam oluyor hatta minik pıhtı bile düşüyor ama gebeliğim devam ediyor bebeğimin gelişimi de iyi çıldırtmayın insanı yok benim kaynım hamileyken adet oldu yok görümcemin eniştesi 9 ay adet görmüş kafayı yedirtmeyin insana