Oluyor öyle. Benim de 33 mm dediler sonra 25 mm dediler sonra başka doktora gittim 37 mm dedi. Bazen ölçüm, idrar durumu yorgunluk vs de etkiliyor. 30 altına düşmedikçe sıkıntı yok dediler de insan tedirgin oluyor işte. Yapacak bir şey yok kendinizi yormayın diyorlar ilk gebelik olduğu için