Arkadaşlar yardımınız lazım 6 haftalık gebeyim haftasına göre küçük kalp atımları ufaktan başlamış gibi dedi net emin olmam için haftaya tekrar gel bakalım durumumuz nedir dedi doktorum bana duphaston yazdı hamilelikte kullanan var mı bir sakıncası yoktur umarım içmekten çekiniyorum açıkçası bir kaybım var endişe duymalımıyım evet doktorlarımız biliyorlar zararı olsa neden yazsın fakat bilgi almak amacım sadece teşekkür şimdiden 🙏🏻