Ftrhn Kızlar 15. Hafta da ve 18. Haftada kız olduğunu söyledi doktorum çok sevindim çok şükür 🩷🪻🫠 ama sonradan detaylıda değişenlerin duydum bir kaç kişide. Doktorum da çok emin olmadan söylememişri 12. Hafta da falan
Nutella- Bana da 13 ve 17 de kız dedi. Ama 17 de bakarken ilk önce bi çıkıntı göründü ondan sonra biraz daha uğraşınca çıkıntı kayboldu şimdi emin olamıyorum o çıkıntı neydi diye
Ftrhn Aslaninannesi_ inşallah canım. Bacak arasını zor gördük hep kapatıyordu ama görünce de böyle çatal gibiydi 😊
Ftrhn Aslaninannesi_ inşallah öyledşr canım herkes öyle diyor 😊😉 oğlumda 16.haftara direk bacakları açıktı bet gördük ama bunda hep kapattıği için zor gmrdü doktorum. İki muayenede de kız dedi. Hatta ilkinde eminim ama 1 hafta daha bekleyin alışveriş için demişti sonra 18 gibi gittiğimde yine sordum kız demişti hep arkası dönük diyor
MinikBrokoli Aslaninannesi_ evet ben kızımı öğrenirken 3 kere doktorun yanına gittim geldim , doktor dolan kahve iç gel dedi sürekli 😂😂 göstermedi bi türlü 😂 Şimdi 2. Ci sere serpe yayılmş 14 haftada kız dedi 😂 şaşırdım İçimden dedim ne çabuk gösterdi 😂😂
Aslaninannesi_ MinikBrokoli bu nazlı değil demek ki ben 11.hafta gittim :doktor dedi cinsiyeti belli söyleyeyim mi yoksa parti falan mı yapacaksın yok söyle gitsin dedim büyük ekrana yansıttı anam bir baktım açmış dedim bu ne 😀