babyiscoming_ helloandhello burcugöcmenn tüp bebekle hamile ikiz bebek bekliyor, sistershomes 1 kızı var 2.ye hamile, kubrracablog ilk bebeğine hamile güzel paylaşımları var, hasannurdinc yine ilk bebeğine hamile güzel paylaşımları var
Pinarkorkmazer Yogurtlupilav benim kocam da bu işlerle uğraşıyor hepsi yalan dolan. Millet de özenip duruyor
Pansihir helloandhello sadece prema.ve.onun.anneligi ni takip ediyorum içerikleri faydalı boş içerik üretmiyor
miniminibebek Mucizeem__ ya akıl yok fikir yok sadece para kazanma amaçlı çocuk yaptıklarını düşünüyorum yani ne kadar çok param olsada büyük konuşmayayım bu kadar çocuk getirmem büyük ihtimalle ultra zenginlerden kimsenin peşpeşe bu kadar çocuk getirdiğini görmedim çocuk sadece doğurmakla olmuyor çünkü geleceğini maddi manevi karşılamak gerekiyor
Mucizeem__ miniminibebek evet sana çok katılıyorum mühim olan doğurmak değil bakabilmek bilemiyorum insanları anlamak çok zor 💁🏻♀️
miniminibebek helloandhello birmuhendisbirpediatristi te takip edin ne demek istediğimi anlayacaksınız saçma sapan iş birlikleriyle karşımızda çıkmıyorlar bebeklere faydalı bilgiler veriyorlar ayrıca mühendis abla kardeş doğal ıslak mendil şampuan vs çıkarmışlar kullananlar çok memnun Allah ın iziniyle bebiş doğarsa onların ürünlerinden almayı planlıyorum
Mervegndgdu helloandhello @mervegndggdu hesabım 💕 ama gebe olduğumu kimse bilmiyor henüz 😂😂 5 haftalık oldu daha önce düşüklerim olduğu için 3 ay olmadan kimseye bildirmeyi düşünmüyorum sonrasında inşallah bebiş içerikleri gelecek 🥹🥹 inşallah sağlıklı olurda tabi başka bi isteğimiz yok o işin şakası 🙏🏻💕
helloandhello Mervegndgdu ettim takip seni çok tatlısın 😍 ortak arkadaşımlarımızda var 😍amin inşallah