Baciko Sdanur1 teşekkür ederim ama regl 5 gün var 2 tane test yaptım bu çıktı düşünüyorum olmasa hiç çizgi çıkmazdı diye düşünüyorum
Sdanur1 Baciko aklında şüphe kalmasın canim kan ver insalah rabbim gönlüne göre versin rabbim kucağını boş birakmaskn
Meridaily Baciko ayy var bence de 🥹🤲🏻markası ne testlerın 😍 benım de böyle çıkıyor 2 gundur erken gebelık mi
Baciko Meridaily ben test yaptım dün gece 4 civarı sabah böyleydi testler kuruma çizgisi böyle birşeymi
Meridaily Baciko bir gebenin günlüğü bende aşırı silik çıkardı belli belirsiz. Bence var gibi sende 🥹🤲🏻