22 Aralık 2024 adetimin başlangıç tarihi 24 Ocak kan verdim 5.33 çıktı doktor bir kaç gün sonra tekrar kan alalım dedi 27 Ocak yani bugün kan verdim 58,33 çıktı doktor olumlu konuşmadı değerin daha fazla artması gerekiyor sağlıklı bi gebelik olmaya bilir dedi ve haftaya tekrar kan vermemi söyledi sizce yükselir mi böyle olup yükselen var mı geç döllenmiş olabilir mi sizce