ebruli2210 Merhaba arkadaşlar eşimin sperm testi sonucu bu şekilde daha önce başka doktorlar iyi demişti ama bugün farklı doktor morfoloji düşük baş anomalisi yüksek dedi anlayanlar bakabilir mi lütfen
Neboss ebruli2210 canım sayı ve hız gayet iyi bunlar iyi oldugunda morfolojiyi çok önemsemiyorlar zaten