Merhaba arkadaşlar doktor kontrolüm vardı bugün tüp bebek ile 7 haftalık hamileyim çift embriyo transferi olmuştum 10 gün önce kontrolüm vardı doktorum biri tutunmuş demişti tek kese ve bebek görmüştük 10 gün sonra tekrar gel demişti bugün gittim ve çok şükür bebeğimin kalp atışını vs duydum ama yanında bir tane daha yeni kese olduğunu söyledi çok şaşırdım diğer keseden daha küçük ve bebek yok büyük ihtimalle bu kese yok olur bir dahaki kontrole kadar dedi bazen lekelenmelerim oluyordu sanırım o keseden dolayıymış böyle bir süreç yaşayan oldu mu acaba nasıl ilerledi gebeliğiniz bebeğime bir sıkıntı oluşur mu o kese yok olurken onu düşünüyorum