3aylık bebeğim var emiyor ama kilo almıyor hiç sadece anne sütü veriyorum öyle çok iştahlı da emmiyo iki emiyor bırakıyor silikonla emiyor bu arada uçsuz almıyor o da etkili olabilir goguslerımi bosaltamıyor dolayısıyla tıkanıyor ama o emdiği süt ona yetiyor mu nasıl anlarım aç olan çocuk süt az gelen çocuk ağlar uyumaz bence öyle değil mi kızlar? Bugün emzırdıkten sonra göğsümü sagıp verdim 80 cc de öyle içti daha olsa daha içerdi gögüslerimden o kdr çıktı. Aç olmasa emmez heralde bırakır. Kimisi de doydugunu bilmez o verdikcr emer diyo balık mı bu cocık. Napcam bilmiyorum