Eddak 8+1 im az da yesem çok da yesem mide şişliğim, hazımsızlık, mide ağrısı geçmiyor yaşayan var mı napmam lazim?
A145N Eddak ilk üç ay önerilmiyor sadece onun haricnde icmende sıkıntı olmaz ama iki tane de çok fazla😂
Haticenurdemir Eddak elinizden geldiğince az yiyip lifli gıdalar yiyin bol su için ekmek yemeyin ve yürüyüş yapın iyi gelicektir