Benim de 3+4 te progesteron 12 idi. Kanama lekelenme hiçbir şey yaşamadım ama doktorum her ihtimale karşı progestan yazdı. Tekrar bi test yapmadı hiç ama 5+3 olduk bu gece itibariyle hala kullanıyorum. Pazartesi günü bana progesteron kullanmanın zararı olmaz faydası olur devam et dedi bende devam ediyorum. 4+4 te kese görüldü 5+1 de yolk sac görüldü.