Sadelikveben-56 Arkadaşlar kaça bölüneceğimi şaşırdım ya hangisini seveceğini birini sevsem diğeri gözümün içine bakıyo onu sevsem öbürü bakıyo nasıl yetişeceğimi bilmiyorum yada birini severken o ne düşünür diye düşünüyorum hep siz napıyorsunuz bi yolu varmı bunun
Oksuruksurubu Sadelikveben-56 bunu bilerek yapmadın mı bu çocukları zaten neyine şasırıyorsun madem yetemeyecektin neden yaptın
ilgin22 Sadelikveben-56 3 çocuklu olmama son 1 buçuk ay kaldı nerdeyse 🥺 iki kızımı da ikiz gibi büyüttüm birini ne kadar kucağıma aldiysam diğerini de o kadar aldım. Çoğu zaman aynı anda ilgi gösterdim. Ne eksik ne fazla olmaması için çabaladım yeni bir kardeşleri olacağı için mutlular çok seviniyorlar ama yeteri kadar ilgi gosteremezsem özellikle ilk haftalarda diye korkmuyor degilim 🥺
ilgin22 Oksuruksurubu neden her postlara salça olup insanın sinirlerini bozuyorsunuz ? Uslüpsuz konuşmalarınız haddini aşmış gerekli müdahale için moderatörleri etiketleyebilir mi birileri ?
Oksuruksurubu Sadelikveben-56 bebek bekliyorum. Yetebileceğim kadar yapacağım sonradan senin gibi ağlamamak için
Sadelikveben-56 Oksuruksurubu ay seninle mülakaşaya giremicem daha çocuğun bile yok beni nasıl anlayabilirsin
Gzmel Oksuruksurubu sen ne gereksiz yorum yapıyosun ya sen bence kendi çocuğuna nasıl sevgi vericeksin ilk onu düşün bu kinle öfkeyle
Oksuruksurubu Sadelikveben-56 aynen aynen seni anlayamam. Ama korunma yöntemleri hakkında senden çok bilgim var
Gzmel Sadelikveben-56 normalde böyle postlara asla yorum yapmam ama öyle gereksiz biri ki bırak laf bile anlatma bende 3 bebeğimi bekliyorum bende aynı şeyi düşünüyorum ya yetersiz gelırsem diye ama merak etme biz anneyiz ve kaç çocuğumuz olursa olsun sevgileri hep aynı bence bizim için biz çok ince düşünyoruz :)
Sadelikveben-56 Oksuruksurubu merak. Etme benim daha çok bilgim vardır isteyerek yaptık zaten korunduğumuzu kim söyledi
Zeydanus Sadelikveben-56 bos ver ugrasma. Kalplerı kın Allah nasıp etsın her kese coluk cocuk ne guzell benımde ucuncu olucak hıc oyle dusunmuyorum zqten severkende hepsını bır severım aynı zamanda ayırmam hıc
Sadelikveben-56 ilgin22 bende o durumdayım şuan diğer ikisi ikiz gibiydiler birlikte kucağıma alır sever oynardım şimdi kaça bölüneceğimi şaşırdım
ilgin22 Sadelikveben-56 öncelik her zaman büyük olanlarda olmalı diye düşünüyorum ben hep çünkü diğeri daha bebek. Emsin uyusun altına yapsın. Özellikle büyük olanlara gorevler verilmeli mesela kardeşinin altını değiştiricem bezi vs getirir misin ? Gibisinden. Bu şekilde kıskançlık olayininda önüne geçilmiş oluyor. Her fırsatta büyük olanlarla ilgilenilmeli 🤗 inşallah ilk zamanlari kolay atlatırız 🤗