Cansu000001 ben normal serklaj oldum, abdımınal serklaj daha iyi tutan bır yontemmıs. 33 haftalık dogurdum ama bebegım başka sebepten vefat etti oğlumu 33 haftaya kadar zor tuttuk hastanelerde yatarak yerımden kalkmayarak, normal serklaj oldum sonra ılıskı dahıl hersey serbest bı sekılde 37 haftada doğu yaptım kızım yarın 40 günlük olacak