Hanımlar merhaba az önce detaylı ultrasona girdim bebeğimin elinde problem olduğunu ve böbrek de sorun olduğunu söylediler ama nedir ne değildir tam açıklama yapmadılar devlet hastanesin de bebeği böyle söyleyip sağlıklı doğum yapan oldu mu çok kötü durumdayım saatlerdir ağlıyorum ne yapacağımı şaşırdım