aysenurrkucuk kullanıyoruz 5 aydır, çok memnunum ben. Puseti ile aldık ilk aylar puset ile kullandık, oğlum beş aylık yeni yeni koltuğa geçtik. Koltuğu da düz yatıyor bu arada yeni yenidoğana uygun ama ilk aylar puset de rahat oldu, hastane çıkışında ve araçta gerekli çünkü. Baya hafif pratik geliyor bana, açıp kapaması kolay, sürüşü güzel.