Merhaba geçmiş olsun öncelikle bizde aynı durumdaydık öksürükten sonra çok fena burun akıntısı geliyor ve geçmek bilmiyorum ama öksürüğümü hafifletecek yöntemi şöyle bulmuştum 1 tatlı kaşığı tereyağını eritiyorsunuz üstüne biraz pekmez döküp limon sıkıp içiyorsunuz hem boğazlarınızı yatıştırıyor hemde öksürüğü biraz kesiyor toplamda 1 yemek kaşığı falan oluyor biraz mideniz bulanabilir ama rahatlatıyor 🌼 umarım bir an önce geçer