Zehra tugbacelik bu haftalrda Nadiren hissedyrdm 22 haftadan sonra birzdha belirgin hissetmeye bşldm 24 haftadn snrda daha rht hissettm
__Yusufberaninannesi__ tugbacelik Oğlum kıpır kıpır 🤗 Göbek deliginin altında sanki kanat cirpar gibi ya da balık gibi 😄 çok muhteşem bir duygu . Ama kisiden kisiye değişebiliyormuş. Endişelenme sakın.
Basak24 tugbacelik benim oğluşum da çok hareketli maşallah ben 17. Haftamda hissrtmeye başladım şuan 19 olduk daha belirgin daha hareketli şuan çok harika bişey 🐥👼🏼
Nuraltintas tugbacelik bnm de 20+3 2 haftadır hissediyorum hareketlerini ama kasiklarimda hissediyorum hep sizde böyle bişey yaşayan var mı
sadilek Bugün tam 19. Haftama girdim günde 3 4 kez hissediyorum özellikle akşamları yatarken☺ tam anlamıyla hissetmeme 2 3 hafta var sanırım ama bu bile yetiyor ☺
tugbacelik Nuraltintas ben 17 haftada hissetmeye başladım önce kasıklardaydı şimdi ise göbek altında göbek kenarlarında günde 5 6 kez hissediyorum normal herhalde