Ben de 28. Haftadayim 2. Hamileliğin.2. kızım gelecek inşallah. İsmi İpek olacak nasipse. Ablasinin ismi de Melek, uyumlu olsun istedik 🙈🙈Şuana kadar herşey yolunda gibi. Sadece kan uyuşmazlığimiz var. Bugün iğnesini olucam. İnşallah saglicakla gelir bebislerimiz. 🥰🤗