Bmoon sütüm az diye hiçbir zaman genelleme yapmayın. Yok yoku çeker 🙃
Siz emzirin sürekli ve dinlenin mutlu olmaya çalışın. Dünyayı da yeseniz olumsuz düşünce ve dinlemediğimiz sürece süt olmaz. Onun aksine süt hep vardır bebek isterse çeker çoğaltır