Mlkkkkkkk Merhaba, normalde 19. Gunde yumurtlayip toplam 36 gunde bir adet oluyorum. Bu ay biraz gec yumurtladim, uzerinden 15 gun gecti. Toplamda 41 gun oldu. 2 tane idrar testi yaptim negatif. Herhangi bir belirti de yok. Stresten ve mevsimsel olarak mi gecikti veya gebelik olabilir mi hic bilmiyorum. Surekli test yaptirip husrana ugramaktan da yoruldum. Adeti geciken kizlar, buyrun dertleselim. Beklemek cok zor.
asilsmom Mlkkkkkkk Allah en yakın zamanda sanada nasip etsin🤲🏼❤️🙏🏽 Stresten regl olmamış olabilirsin😒hamile kalamamanında en büyük belirtsi stres diyor uzmanlar.. tabi yaşayan bilir beklemek zor 🙏🏽🤲🏼Sabıııırrr❣️