aysenuratabayy Merhabalar . Kızım olacak inşallah . İsim bulamadık daha . Güzel isim önerileriniz var mıdır 🙃
2Princess1Mom aysenuratabayy Bende bulamadım 🤭 Ama aklımdakileri yazayım belki hoşunuza giden olur. Öncelikle bir kızım var adı Laren Su. Onun dışında beğendiklerim Lavin, Mihra, İnci, Aden, Melin, Lidya, Lena, Adel 🥰
1prens1prenses_ aysenuratabayy benim gönlümden geçen alina oldu Ama 5 yaşındaki oğlum hamile kalmadan önce öykü dedi hâlen de öykü dedi 35 haftalık hamileyim herkes öykü diyor Öykü olcak gibi 🌸☺️