Gamzesafa Arkadaşlar 3.sezeryanını olanlar var mı aranızda ilklerine göre daha zormu olur iyileşme süreci daha uzun sürer mi Bilgi verebilecek varmı ???
Asiyyeee Gamzesafa herhangi bir fark yok acı eşiğinize bağlı digerlerinde çok aci çektiyseniz yada cekmediyseniz aynisi oluyor. 50 gün sonra nasipse 4. Sezeryanimi olucam inşallah hepimiz sağ salim kucağımiza alırız bebislerimizi.