Arkadaşlar ben birşey sormak istiyorum tecrübeli annelere benim bebeğim 35 haftalık doğdu ve ağzı falan çok küçüktü ve sarılık olmasından korktum meme başımda yapısal olarak büyüktü ve gergindi daha yeni yeni düzeliyor bu zamana kadar hep sağımla besledim mama falan vermedim bugün ilk defa mememi verdim açken asla ama asla uyumayan bebeğim beş dakka çekti mememi ama kuvvetliydi baya ve uykuya daldı neredeyse yarım saat oldu ve kalkmadı bugüne kadar biberonla ölçüyle veriyordum ama artık kesin kararlıyım bebeğimi memeye döndüreceğim çünkü sağımla beslemek hem çok zor hemde dışarı çıkamıyorum süt ısıtma imkanım olmadığı için size soracağım şey sağımla sütüm gayet iyi başlarda 3 saatte bir sağıyordum bebeğimin beslenmesiyle orantılı gittim hep mememde öyle alışsın diye şuandada aynı şekilde sağıyorum o dengeyi nasıl sağlarım mesela tek memeyi emiyor diğer memeyi emmesi için diğer açlığını bekleyeceğim değil mi yada tek memeyi nasıl boşalttığını nasıl anlayacağım diğer memeye geçmem gerekirmi açıkcası ölçü olmadığı için emzirmekten korkuyorum diyebilirim bana yardımcı olurmusunuz ve buzlukta baya bir sütüm var sağdıklarımdan onları nasıl değerlendiririm