Beybi23 Kızlar tonlarca cinsiyet tahmin ediyorum gibi bir tartışma başlığı değil merak etmeyin 🤣 sadece 13 haftalıkken cinsiyet belli olur mu merak ettim cuma günü randevum var öğrenebilir miyiz acaba çok heyecanlı daha ne kadar bekliyicez 🫣🙄
Burnosunn_annesi Beybi23 iyi tecrübeli bir doktor ve bebişin kendisini saklamaması durumunda gayette belli olur canım🥰
Angel19 Beybi23 öğrenebilirsin canım ama yanılma payı yüksek olur :)biz öğrendik 13 te 16 da değişti cinsiyeti :) emin olmak ve hayal kırıklığı yaşamamak adına biraz daha bekleyin derim 🥰 sağlıkla gelsin inşallah 🌸
2Princess1Mom Beybi23 13+6 da benziyor dedi doktorum. Tam 1 hafta sonra tekrar gittim 14+6 da %90 kız dedi 🤭 Pozisyona ve doktora bağlı öğrenmeniz 🥰
onemomy Bana doktorum kesin olmamakla birlikte söylemişti. Sizinki de çocuğun pozisyonuna göre söyleyebilir
[silindi] 12.haftada %80 ihtimalli öğrendik biz, bebeğiniz gösterirse eğer organı oluşmuş durumda zaten, sağlıkla doğsun 🌸
Beybi23 Minnakpopus ay hadi inşallah merak ettim sizin de öğrenirseniz paylaşır mısınız mutluluğunuzu çok sevinirim 😌
Beybi23 Burnosunn_annesi ay inşallah umarım kesin cevap verir . Ama ben hala içime tam anlamıyla sinmiş bir dr. Bulamadım 😞
Burnosunn_annesi Beybi23 inşallah ama burdaki cinsiyet yanılmaları cok vesveseye düşürüyor ya🙄doktor çok önemli ya🥺
edacnr96 Bize 12.haftada erkek olarak tahmin ettiğini söyledi ama emin olmayın kesin değil dedi. Sonra 16.haftada erkek olduğu kesinleşti. Bir de erkekse eğer 12.haftada bile gösterebilir demişti çevremdekiler. Kız biraz daha saklar demişlerdi ne kadar doğrudur bilinmez 😅
edacnr96 Bir de çevremden cinsiyet değişiminden o kadar etkilendim ki üzerinden 2 muayene geçti ve ben hala erkek dimi diye teyit alıyorum 😂 Siz de her ihtimale karşı bir kaç sefer teyit ettirin 😅
Beybi23 edacnr96 bu arada 2. Hamileliğim tabi aradan 5 sene geçince inanın belki diz şuan süreç olarak benden şah tecrübelisinizdir 🤣🤣 herşeyi unutmuşum herşeyi ….