gizemm_ocal Prodoctor elimde 1 tane kalmıştı sabah ilk idrarla yaptım. Gözle gözükebilen çok silik çizgi çıktı. Fotoğrafta gözükmüyor ama gözle bariz belli oluyor. 3-4 saat sonra başka bir test yaptım (mavi olan) ama o bembeyaz hiç ikinci çizgi silik bile çıkmadı. Acaba kendimi mi kandırıyorum? Prodoctor iyi midir
Melike_karaca34 gizemm_ocal canım bende prodctorle öğrendim hiç yanıktmadı beni diğer testlerde erken gebelikler çıkmıyor bende silik çizgini gördüm gidip kan vermelisin kanda çıkıcak ama çok yeni belli senin ki reglin kaç gün gecikti
[silindi] ilk fotoğrafta bende ikinci çizgiyi silik şekilde görüyorum, çok erken gebelik testleri var onlarla sabah ilk idrarınızla bir kere daha yapıp sonrasında kesinlikle kan testi yapmanızı öneririm, umarım her şey harika olur sizin için 🌸
gizemm_ocal Melike_karaca34 silik görünce çok sevinmiştim canım ama öbür test bembeyaz olunca moralim bozuldu ya
Melike_karaca34 gizemm_ocal diğerleri erken gebelik değil ama prodoctorun farkı bu fiyat olarak da çok yüksek mesela çünkü en erken ve kesin sonucu veriyor sen üzülme kan ver çıkacak görüceksin haber ver ama merak ettim betanı
gizemm_ocal Melike_karaca34 ayy çok mutlu oldum yazınızı okuyunca allah razı olsun içimi rahatlattınız ya inşallah hamileyimdir ilk defa silik gördüm hayatımda çok sevindim inşallah vardır 😞🤍🤍🤍